Belladonna

Arról van szó, hogy blogot akartam írni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Adélka hadoklik

2008.12.10. 12:35 | LevanderLevander | 3 komment

Nem akartam, de úgy látszik, elkerülhetetlen lesz beszereznem egy új laptopot, a francba is. Most mind reménykedjünk, hogy előbb be tudom szerezni, és Adélka csak utána mondja be végleg az unalmast, dobja be a törölközőt, dobja fel a pacskert, leheli ki a lelkét, szenderül jobb létre, vadászik tovább az örök vadászmezőn stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://levendula-rozmaring.blog.hu/api/trackback/id/tr92814841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvi 2008.12.11. 21:34:05

Fingers crossed Adélkáért!

Gyöszi 2008.12.16. 00:12:41

Helló!

Jól láttam, hogy tavaly nyár körül írnod kellett egy házidogát a filoxéravészről? Ha nem vagyok nagy tévedésben, nem akarod azt átküldeni nekem? :))))))))))))
Választ mindenképpen írj a regem.ide@gmail.com ra!!!
Hálás típus vagyok...
süti beállítások módosítása